Inngår i kampanje
  • Lesehest

Creating the Strategy - Winning and Keeping Customers in B2B Markets (BOK)

Rennie Gould

419,00 41900 Veil. pris 479,00
Klikk og hent i butikk Betal når du henter varen.
Laster inn
Bestillingsvare Forventes på lager innen 8-16 dager
Frakt fra 49,- Gratis frakt på alle ordrer over 1000,-
Beskrivelse
This book fills a significant gap in the market for a practical, "how-to" approach that brings together the most important elements of business strategy, B2B marketing theory and sales management, responding to the increasing recognition of the role of strategic customer relationships as a means to create competitive advantage.
Produktfakta
Språk Engelsk Engelsk Innbinding Heftet
Utgitt 2012 Forfatter Rennie Gould
Forlag
Kogan Page Ltd
ISBN 9780749466145
Antall sider 248 Dimensjoner 15,1cm x 23,1cm x 1,5cm
Vekt 388 gram Originaltittel Creating the Strategy - Winning and Keeping Customers in B2B Markets
Emner og form Sales & marketing

Andre produkter med samme artist(er)/medvirkende