No Logo (BOK)

Naomi Klein

149,00 14900
Klikk og hent i butikk Betal når du henter varen.
Laster inn
Nytt opplag ventes
Frakt 39,- Gratis frakt på alle ordrer over 1000,-
Klein viser hvordan merker er til stede over alt, ikke bare i media og på gata, men i økende grad også på skolene. De multinasjonale selskapene hevder at de støtter mangfoldet, men Klein viser hvor enkelt det er for store kjeder å sensurere innholdet i f.eks. videoer. Klein ser også på arbeiderne som holder disse selskapene i gang, men som sjelden får del i suksessen og utbyttet. Hun viser videre hvordan bruken av vikarer og korttidsansatte undergraver mulighetene til å organisere arbeiderne, samtidig som denne typen ansatte ikke får del i de samme godene som de fast ansatte gjør. Boka viser hva den globale økonomien har gitt oss, og beskriver hva som nå blir gjort for å stoppe den. Har register.

Produktfakta

Språk Engelsk Engelsk Innbinding Heftet
Utgitt 2009 Litteraturtype Skjønnlitteratur
Forfatter Naomi Klein Forlag
Harper Collins Paperbacks
ISBN 9780007340774 Dimensjoner 13,7cm x 19,8cm x 3,4cm
Vekt 364 gram Emner og form Samfunn og samfunnsvitenskap, Globalisering, Multinasjonale selskaper, Markedsføring, Faglitteratur