Inngår i kampanje
  • Pocketdealen 3 for 250,-

No logo (BOK)

Naomi Klein

169,00 16900 Veil. pris 199,00
Klikk og hent i butikk Betal når du henter varen.
Laster inn
Bestillingsvare Sendes vanligvis innen 2-5 dager
Frakt 39,- Gratis frakt på alle ordrer over 1000,-
Klein viser hvordan merker er til stede over alt, ikke bare i media og på gata, men i økende grad også på skolene. De multinasjonale selskapene hevder at de støtter mangfoldet, men Klein viser hvor enkelt det er for store kjeder å sensurere innholdet i f.eks. videoer. Klein ser også på arbeiderne som holder disse selskapene i gang, men som sjelden får del i suksessen og utbyttet. Hun viser videre hvordan bruken av vikarer og korttidsansatte undergraver mulighetene til å organisere arbeiderne, samtidig som denne typen ansatte ikke får del i de samme godene som de fast ansatte gjør. Boka viser hva den globale økonomien har gitt oss, og beskriver hva som nå blir gjort for å stoppe den. Har register.

Produktfakta

Språk Bokmål Bokmål Innbinding Heftet
Utgitt 2002 Litteraturtype Faglitteratur
Forfatter Naomi Klein Forlag
Oktober
ISBN 9788249501120 Dimensjoner 12,8cm x 19,7cm x 2,8cm
Vekt 357 gram Originaltittel No logo
Emner og form Samfunn og kultur: generelt, Globalisering, Multinasjonale selskaper, Markedsføring, Faglitteratur