Spill- og dataprogrammering - en illustrert trinn-for-trinn-guide (BOK)

Carol Vorderman

199,00 19900
Sendes vanligvis innen 1-3 dager
Er du interessert i dataspill og animasjoner? Har du lyst til å lage dine egne programmer og spill? Denne boken er akkurat det en spirende programmerer trenger. Her blir vi først kjent med det visuelle dra-og-dropp-språket Scratch, og med erfaringene derfra går vi videre til å programmere med det litt mer fryktinngytende Python, et tekstbasert programmeringsspråk som brukes mye i yrkeslivet. Koding har blitt kalt framtidens språk, og etter hvert som mer og mer i verden blir digitalisert, vil de som kan eller forstår programmering, få et stort fortrinn. Boken er utviklet for å støtte data som skolefag, og vil gjøre selv de mest innfløkte sidene ved programmering og datamaskiner forståelige for alle.
Denne boka er bundet av fastprisavtalen og kan derfor ikke rabatteres ytterligere ved bruk av rabattkoder, multibuys og andre tilbud.

Produktfakta

Språk Bokmål Bokmål Innbinding Heftet
Utgitt 2017 Forfatter Carol Vorderman
Forlag
Spektrum
ISBN 9788231611752
Antall sider 224 Dimensjoner 20,2cm x 23,9cm x 1,9cm
Vekt 720 gram Nivå 9-12 år
Oversetter Bjørnar Magnussen Originalspråk Engelsk
Originaltittel Computer coding for kids Leverandør Forlagsentralen ANS
Emner og form Programmering, Scratch, Python, Dataspill, Faglitteratur