Pakken er sendt - hvorfor har jeg ikke fått den?

Vi sender deg en leveringsbekreftelse på e-post så snart bestillingen er sendt fra oss. Alle varer sendes direkte fra vårt lager i Oslo.

Vi sender alle ordre som A-post, med mindre størrelsen på ordren overstiger 2 kilo eller pakken er for stor til å leveres i postkassen din. Da sendes bestillingen som postpakke med sporing. Du vil da kort tid etter pakken har blitt sendt fra vår lager motta informasjon om sporing på e-post, og på SMS dersom du har oppgitt telefonnummer.

Merk at A-post dessverre ikke kan spores.

De fleste forsendelser er normalt framme i løpet av 1-3 virkedager etter at du har mottatt leveringsbekreftelsen. Dersom pakken ikke er ankommet i løpet av 3 virkedager, skyldes dette som regel en forsinkelse i postgangen. Dersom du fortsatt ikke har mottatt noe innen 14 virkedager etter utsendelsedato, vennligst kontakt kundeservice, så kan vi sjekke om vi har fått den i retur fra Posten.

Er pakken forsinket, må du gjerne dobbeltsjekke om du har oppgitt riktig adresse. Denne finnes i ordrebekreftelsen. 

Les mer om frakt og levering her.